Bestaat niet (meer)

wjg490

Een fantastische, spectaculaire plek, midden in de natuur, je kunt niet om meer vragen, ik hoop dat het zo blijft, want ik zal zonder twijfel terugkeren. Je ademt rust en frisse lucht in.

• mei 2022

niet te vinden. Bevraagd bij locale. Zou niet meer bestaan wegens geen vergunning. Op aangeven terug tot net voor brug hoofdweg gereden. Daar net voor picknick zone naar huis naast rivier gereden. Bewoner kwam net toe en gaf toestemming er te overnachten. Maar deze site bestaat dus niet meer

Bestaat niet (meer)

• mei 2022