• maart 2023

Een kleine camping met goed sanitair. Prima Douche. Wij stonden er alleen. prima wandelingen en fietstochten gemaakt. Het dorp was nog in een diepe winterslaap geen restaurant open. Wel prijzig.

• maart 2023

Zeer kleine camping met goede sanitair, uitzichten en wandelroutes hier zijn adembenemend. de camping bevind zich in een vogelrijke omgeving. Locatie is een klein stukje van de onverharde weg af. De eigenaar is een vriendelijke man, en zeer behulpzaam. Wij stonden hier alleen op de camping.

Jruis

fijne camping, supervriendelijke moeder en zoon! zelfs nu kan je iets drinken op t terrasje en zelfs iets kleins eten. (pizza, hamburger, sandwich 🥪) douche is heerlijk, warm(heet) en goede straal, de deur gaat niet goed op slot maar er hangt n douchegordijn. mooie rit hier naartoe.

Las Casitas de las Arribes