Camping Don Quijote

Cabrerizos, Salamanca, Castilië en León, Spanje

• juli 2024

Zeer vriendelijke ontvangst, mochten zelf plaats uitzoeken. Ze hebben XL plaatsen, maar die staan in de volle zon. Op de fiets naar centrum Salamanca is goed te doen. Tip, neem wel een routeplanner mee.

• juli 2024

nette camping met lekkere douche. er zijn schaduw plekken maar ook geen schaduw plekken. 15 a 20 min fietsen naar salamanca. tip ga eten op de camping zelf . we hebben hier heerlijk gegeten !!

• juli 2024

Hele fijne camping, schoon sanitair, super vriendelijk personeel, heerlijk eten in het restaurant en dichtbij Salamanca. Je kunt de stad bezoeken met de fiets, wij hebben de bus gepakt, 10 min. rijden en je stapt midden in het centrum uit.

Camping Don Quijote