Fijne camping, met zeer vriendelijke beheerders, die uitstekend Engels spreken. Camper accu proleem werd door hun bemiddeling direct en adekwaat opgelost. Lof.

Kees-50

Mooi gelegen camping met super vriendelijke uitbaters. Je kan te voet, per fiets, met de bus of met de taxi naar de stad. Onze hond mag niet op de bus dus, kiezen voor de taxi (14€) geregeld door de receptie.

campertjelmc

prima camping om een paar dagen te verblijven en Salamanca te bezoeken. Bijbehorende restaurant is ook een aanrader.

Camping Don Quijote