Fijne camping. We konden plek uitzoeken voor €19,50/nacht. dit omdat het niet druk was. Mooi, schoon zwembad op 300 m afstand vanaf camping. Alle voorzieningen aanwezig. Restaurant in laagseizoen alleen in het weekend open.

MarianneW

Heerlijk rustige, mooie camping. Alle voorzieningen aanwezig. Ruime plaatsen. Perfect internet/WiFi. Plaatsen op gras. Vanaf de camping Viorna 1,5 uur rijden over de cl627.

• oktober 2022

Deze camping (geen camperplek) vind je niet met de coördinaten uit de info maar met deze wel 42.872355, -4.505345 dan sta je tenminste voor de ingang

• oktober 2022

Camping Fuentes Carrionas