Geweldig leuk dorpje met hele aardige bewoners. Heerlijk gegeten in het enige cafe restaurant en genoten van het typische Spaanse leven. De camperplaats is niet zo groot maar alle voorzieningen zijn aanwezig.

• mei 2022

Jammer dat hij dichtbij een doorgaande weg ligt, er is veel verkeer. Gehucht en CP zijn oké.

• maart 2022

triestig bouwvallig dorpje … mensen gaat daar niet naar toe dat is niemandsland en de grote honden lopen zo maar allemaal los . Ik stond daar s morgens alleen met mijn 2 chihuahua 🙈ben blij dat ik ze nog heb . 🙏😢

• mei 2022

• maart 2022