Wel heel erg rustig, komt door de regen, zegt de vriendelijke receptioniste. Mooie omgeving zeker waard om te ontdekken. De 28euro vinden we voor nu ook wat veel. Zwembad leeg, restaurant gesloten.

AJR

Rustig en schoon. We hebben genoten van de dorpstour?

• april 2022

Geen gezellige camping, staat vol met in blauw zeil ingepakte caravans van vaste plekken. vragen bovendien 28 euro, dat is iets anders dan 18,50. Maar in elk geval wel open.

AJR

Rustig en schoon. We hebben genoten van de dorpstour?

• april 2022

Camping Al-Bereka