pracht parking, afval water etc prima geregeld. parking was half vol. maar vooral met onbemande Spaanse campers. gezien het gratis parkeren denk ik een goedkope stalling voor de lokale eigenaren

Spoedvark

een vrij nieuwe, ruime CP, met zowel bij inrij, als uitrit een sanistation. alles keurig verzorgd, dicht bij Lidl en hondenlosloopveld. er ligt een school achter en voetbalvelden in de nabijheid, maar je kunt er heerlijk rustig staan. ideale tussenstop.

AJAM-Maas

Heel erg adequaat, dicht bij het centrum en winkelcentra. We kenden hem niet, maar het lijdt geen twijfel dat we nog een keer zullen terugkeren. Eskerrik vraagt Leon

Camperplaats Leon