Héle rustige, afgelegen camperplek aan de pelgrimsroute. Geen voorzieningen behalve een afvalcontainer een eind verderop bij een picknickplaats en een gesloten klein kloostergebouw. Wij stonden er alleen, dat was even wennen. Prima plek als je zelfvoorzienend bent.

Ankr

Uitstekende plek met mooie schaduwrijke picknickplaatsen bij het klooster (50 meter van de parkeerplaats. Zeer rustig, geweldig met honden. Geen infrastructuur.

• april 2023

mooie rustige overnachtingsplek achter een klein dorpje dicht bij de snelweg waar je geen last van hebt. Prima plek ook om met de hond te wandelen. Geen internet bereik hier. Wij stonden hier met 6 campers, er was nog plek genoeg.

• april 2023

Parking Santa Marina