Eigenlijk gewoon een afvalverwerkingsstation achter een boerderij. De plaats ziet er onverzorgd uit, hoog gras, wat modder. Er is geen ruimteverdeling te zien. Bomen staan heel dicht bij elkaar. Wij gingen verder.

wij hebben hier overnacht met nog een Spanjaard, weg van alle drukte

Ginette-en-Bernard

Gratis parkeren aan de rand van de stad en 10km van de A6. Servicepunt beschikbaar en het was echt een rustige nacht. Geweldig voor een tussenstop.

wij hebben hier overnacht met nog een Spanjaard, weg van alle drukte

Area Municipal de Muriel