Waarschijnlijk bestaat deze cp niet meer. Verwijsbord is er niet meer. Grijswater en toilet niet meer te legen. Toch hebben wij er een nachtje heerlijk gestaan. Guardia Civil kwam nog langs gereden en heeft niet gezegd.

Houdijk

prima plaats om te staan, let er wel op dat als je in het donker komt zoals wij deden dat je goed moet kijken naar de bordjes en verder door moet rijden dan je denkt

FiatFendtAmersfoort

Fantastisch, overdag druk dus na 18 uur of in de ochtend arriveren voor volop plek tussen de bomen (schaduw). Barretje, toiletten, natuurzwembad, speeltuin, picknickplekken.

Área de autocaravanas Santa Croya de Tera