vriendelijke ontvangst, restaurant rook goddelijk dus eentje om te proberen, mooie grote plaatsen, douches lekker warm en wat een rustige omgeving € 25,50 per nacht inclusief elektriciteit en het is elke cent waard bedankt dat je ons hebt laten blijven

• maart 2022

lekker! gewoon op slot! 20 km omrijden…

• oktober 2021

goede en vriendelijke ontvangst. we moesten even bellen bij aankomst en ze waren snel aanwezig. Begin oktober heerlijk rustig en stil. sanitair prima in orde.

• maart 2022

lekker! gewoon op slot! 20 km omrijden…

• oktober 2021

Camping Entrerrobles