prima camping, makkelijk te bereiken. vriendelijke eigenaar. werden ontvangen met een fles wijn. plaats mocht je zelf uitkiezen. Sanitair prima voor elkaar. Fietsen naar Astorga! mooie plaats met veel historie

Parietjes

Voor ons, want het blijft persoonlijk en, zeker ook, van de tijd afhankelijk, een prima, rustige plek. Eigenaar ontving ons met een fles rosé van de streek en liet ons de keuze voor diverse staan-plekken. Prima gegeten, 2x, in het restaurant tegen zeer goede prijs.

Camping Reino de Leon