ben er alleen gaan kijken…..ziet er prima uit, tip voor de eigenaar maak de entree wat aantrekkelijker en ruim de resten van de camping op zodat je niet geneigd bent om te draaien alvorens op de CP geweest te zijn

LoftyOne

Alles wat je nodig hebt is er. Met alle hekken en camera's kregen wij het gevoel op een militair complex te staan. Wij voelden ons opgesloten. Detail voor het loophek: Let op de toegangscode! Voor je het weet sluit je jezelf buiten.

lucassen

Vandaag 21 februari. Op een prachtige locatie, het viel ons op dat de camperplaats leeg was. Wij hadden ingecheckt op de zuil voor de camperplaats alle gegevens ingevoerd, maar de betaalautomaat weigerde dienst. Dat gebeurde bij meer campers. Mogelijk is de camperplaats (tijdelijk) gesloten?

Aréa de Fuencaliente