Mooi plekje. In het winkeltje spreken ze engels en zelfs op zondag vers brood. Let op bij aanrijden. Eerst rechtdoor en bij rotonde keren. Leuk fietsen richting Yeste.

• november 2022

wij vonden het ook niet echt authentiek dorpje en zijn verder gereden naar Riopar . voorzieningen zagen er keurig uit

• maart 2022

dorpje niet bijzonder??, wij vonden van wel, erg authentiek, vooral de rekken van het stierenrennen. verder 2 goed uitgezette wandeltochten en goede voorzieningen, top!!

• november 2022

• maart 2022