Ondanks de jaarronde opening van januari tot en met december werden wij geconfronteerd met gesloten deuren. Zou een heel mooi gebied zijn, dat zeker in de zomer erg druk is.

• november 2023

De camping is nu dicht tot 8 maart 2024.

Yvonne1957

precies wat we graag willen: rustig, groen, stil, vlakke plek; restaurant open (ondanks nauwelijks gasten) en vriendelijke en correcte bediening volgens de Spaanse horecatradities; op sanitair niets aan te merken; we betalen €20 all in

• november 2023

De camping is nu dicht tot 8 maart 2024.

Camping Los Batanes