als CP goed te gebruiken met alle voorzieningen en vlak bij dorp. echter de varkens slachterij vlakbij is minder prettig. je hoort de varkens nog te keer gaan voor ze dood zijn. als je dat eenmaal weet is het geen prettige plaats meer vinden wij.

Coendershof

Wat een fijne plek om te vertoeven. Voorzieningen aanwezig zonder dat er voor betaald hoeft te worden. Vriendelijke inwoners, net en verzorgd dorp.

Buzzzzart2.0

Mooie rustige CP en alles op loopafstand te bereiken. Ligt aan rand van dorp met uitzicht op vallei.

• Carrer Industria

08279, Avinyó, Spanje