Camping Mas Nou

Castelló d'Empúries, Gerona, Catalonië, Spanje

• juli 2024

schoon, vriendelijk personeel, vlakbij natuurreservaat

esther12

komen nu voor de derde keer,echt goed. het toiletgebouw is heel goed schoon. mooi zwembad aardige mensen en een mooie prijs. supermarkt vlakbij, wat wil je nog meer.

baber

Wij kiezen al diverse jaren voor deze camping. De vele positieve reviews zegt eigenlijk al genoeg. Naar het strand 2 km dus geen strandcamping. Tip: deuropening en luifel niet richting noorden. Soms zeer harde Tramontanawind van een of meerdere dagen.

• juli 2024

schoon, vriendelijk personeel, vlakbij natuurreservaat