Een terrein bij voetbalveld. douche, wc en stroom aanwezig. verder geen faciliteiten. voor 1 nacht prima.

• november 2023

Prima plek met water douches stroom enz . Dorpje met verschillende restaurantjes en kroegjes en natuurlijk La Cathedral de Vi gebouwd door een leerling van Gaudí. De omgeving is ideaal om te wandelen . Kosten all in 14€

Europetravellers

op 31/08/2023 stonden we hier met 4 andere campers. Betalen moet je bij het gemeentehuis maar dat was dicht, dus als we morgen vertrekken proberen we het nogmaals. Nette plek, plaatsje is leuk maar niet veel te beleven. Goede locatie wanneer je op doorreis bent.

• november 2023

Camping El Pinell de Brai