normaal is deze camping ook favoriet en gaan we er elk jaar altijd even naar toe! Nu toch maar niet want vorig jaar vonden we de super grote campers idd egoïstisch met 2/3 plaatsen voor 1 camper En dan nu geen ACCI meer omdat het digitaal is! jammer

Geluk.

Helaas werd de elektronische ACSI-kaart niet geaccepteerd, onbegrijpelijk in deze tijd, zonde voor de ruimte!!! Er zijn andere plaatsen waar er geen probleem is. Onze bijdrage is op tijd betaald, dus ook daar moeten wij ons zorgen over maken.

Wohnmobil17$

Wij waren dit jaar voor de 5e keer op deze plek en lieten onze digitale ACSI-kaart zien. dit wordt niet geaccepteerd, alleen in papieren vorm. Wij zijn weer gereden en zullen dit melden.

Camping Cala D'Oques