Mataró, Barcelona, Catalonië, Spanje

Camping Barcelona

goede camping voor een bezoek aan Barcelona - gratis pendelbus [buiten hoogseizoen]

• N-II Km. 650

08304, Mataró, Spanje
  • € 30,35 • 1 mrt. t/m 4 apr.

€ 42,85 • 5 apr. t/m 9 jul.

€ 48,85 • 10 jul. t/m 1 aug.

€ 54,70 • 2 aug. t/m 23 aug.

€ 42,85 • 24 aug. t/m 31 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Naast de eerder genoemde transfers is het personeel v vriendelijk, de plaats is schoon, het zwembad is geweldig en het restaurant is prachtig, we hebben maar één maaltijd gehad, maar als we langer blijven, zouden we weer eten en ze hebben elke dinsdag een gratis wijnproeverij.

Jenksan

we zijn begin mei 2022 hier aangekomen en waren blij verrast met het feit dat je hier in alle talen kunt boeken en een uitgebreide info krijgt wat alle mogelijkheden zijn om Barcelona te verkennen. camping is prima en waar wij stonden uitzicht op het zwembad en de zee.

• maart 2022

toplocatie voor camper overnachting(en) in geval van bezoek aan Barcelona.. met shuttlebus voor klein bedrag vanaf camping naar centrum. voorzieningen camperplaatsen schoon, en volledig Aanrader!!

• maart 2022

magrimbe

• € 30,35 • 1 mrt. t/m 4 apr.

€ 42,85 • 5 apr. t/m 9 jul.

€ 48,85 • 10 jul. t/m 1 aug.

€ 54,70 • 2 aug. t/m 23 aug.

€ 42,85 • 24 aug. t/m 31 okt.