Buiten de gebaande paden in een van de mooiste gebieden van Catalonië een CP met de meest gastvrije gastheren. We brachten een nacht door in onze Camper in een steegje met olijf- en amandelbomen met een perfecte nacht vol sterren.

lejanh

Een fantastisch mooie plek midden in de natuur gerund door uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Je kunt er genieten van de rust en de goede verzorging door Carlo en zijn gezin, een echte aanrader in een prachtige omgeving, ga het ervaren!

w.krekelberg

We kwamen 's nachts aan, regenend, en na een “gecompliceerde” reis… en we werden de volgende dag wakker op een prachtige plek, en met de enorme vriendelijkheid van Carlo en zijn familie. Sun twijfelt aan ‘place to be’

Farm The Green Rebel