We verbleven hier 1 nacht met onze buscamper en 2 personen plus elektriciteit, en moesten 38,72 € betalen ! De ACSI kaart werd niet aanvaard.

Patsy18

De ACSI-kaart wordt geaccepteerd in het laag- en middenseizoen, niet in het hoogseizoen. Tot 2 april is dit hoogseizoen, waardoor je de normale prijs moest betalen.

Nieuw sanitairgebouw. Lekker en goedkoop eten bij het restaurant. Veel wandelpaden en mountainbike paden. Asci prijs 27 euro incl. goed internet. Rustige omgeving. Vriendelijke receptie.

RobinB.

Hartelijk dank voor uw mening. We hopen dat we je nog een keer kunnen zien op reis!

De camping is momenteel gesloten wegens werkzaamheden. Wij werden vandaag doorverwezen naar de prima camping Ecologic Lava nabij Santa Pau.

Peter55

De camping is nu geopend.

Peter55

De camping is nu geopend.

Camping La Fageda