Empordarea

Palamós, Gerona, Catalonië, Spanje

• juli 2024

erg mooie plek. wij zijn hier voor de eerste keer. Gelukkig was er nog een grote parkeerplaats beschikbaar. absoluut stil volledige benodigdheden zijn beschikbaar

• juni 2024

Dit is het 9e jaar dat we hier komen. Nog steeds een fijne, veilige plek, goede sfeer met vriendelijk personeel. 1e week dat we hier waren was er een storing van de wifi. Dit gemeld en men heeft er alles aan gedaan om dit op te lossen, hetgeen is gelukt. Top wifi dus. We blijven hier zeker komen.

goede doorreisplaats alles aanwezig meer moet da ni zijn

• juli 2024