Roses, Gerona, Catalonië, Spanje

net buiten Roses, aan de GI610 richting Llanca - centrum 2,5km

• Carretera Estació de Vilajuïga 5

17480, Roses, Spanje

• november 2021

Tja, niets bijzonders maar toch een gratis overnachting vlakbij Roses. Achterin leuke plek voor picknick en voor je honden.

• februari 2020

Het is ok. Best wel stil. Niet echt een aangewezen camperstop. Het is een onafgewerkt industrieterrein. Mensen zullen zich hier waarschijnlijk niet veilig voelen, maar ik zal het op een avond geven.

• mei 2019

Volledig afgelegen leeg Industriegebied niemand te zien, crossbaan naast de “parking” geen aanduiding of dit een camperplaats is donut slipsporen op het wegdek. Volgens mij is dit een plek met wat nachtelijke activiteiten. Ik betwijfel dat ik hier ga overnachten.

• november 2021

• februari 2020