Carretera de l'Estacio de Vilajuiga

Roses, Gerona, Catalonië, Spanje

• maart 2024

Er is hier niets anders dan vrede. Als alles bezet is, is dit een perfect alternatief. Een goede plek naar het zuiden of noorden. Alle winkelmogelijkheden onderweg.

• januari 2023

Gewoon een groot stuk vlak asfalt. Heerlijke rustige nacht gehad. We waren niet al te bezorgd om gestoord te worden, want het was min 2, dus alle lokale bewoners waren binnen. Voor velen voelt het misschien niet veilig.

• december 2022

• maart 2024