mooi aangelegde camping op loopafstand van strand en boulevard met bars en winkels. alles heel netjes. enige nadeel - sommige plaatsen moeten over een betonnen geul gereden worden. we moesten houten planken in de goot leggen om te voorkomen dat onze Fiat Ducato de grond raakte.

• januari 2023

Burgman0815

Mooie grote plaatsen en vriendelijk personeel de toiletten worden de in hele dag schoon gemaakt en je loopt zo het centrum in enige minpunt zijn de lage bomen

• januari 2023

Camping La Siesta