• november 2023

Busbuzzer

Beste klant, Hartelijk bedankt ! Wij stellen uw mening en vriendelijke mening en woorden zeer op prijs. Wij zijn blij dat uw ervaring met ons positief is. We werken eraan om jaar na jaar te verbeteren, zodat onze klanten kunnen genieten van een prachtige vakantie. Wij hopen dat u een veilige terug reis gehad en hopelijk tot 2024! MªAngels Comunity Manager +34972520540

prachtige camping het enige min punt dat we kunnen vinden zijn de vele honden die blaffen en er is veel hondepoep buiten de camping. Mensen ruim het op! en verpest het niet voor de goed willende dierenvrienden. Een apart veld voor hondenbezitters zou een goede oplossing zijn!!

Arnold-en-Gerrie

Beste klant, Bedankt voor je mooie woorden richting onze camping. We zijn er trots op dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. In Amfora zijn honden ook welkom voor klanten die op percelen verblijven, in de bungalows zonnige hond en in de stedenbouw van appartementen, op voorwaarde dat hun eigenaren verantwoordelijk zijn en alle documentatie in orde hebben. Op de camping hebben we veel dispensers van tassen en bakken uitgedeeld voor hondenuitwerpselen. Ons schoonmaakteam gaat rond de camping om uitwerpselen te controleren. Hondenbezitters moeten op de hoogte zijn van en verantwoordelijk zijn voor hun dieren en verzamelen altijd uitwerpselen binnen of buiten de camping. We wensen je een fijne thuiskomst en hopen je volgend seizoen weer te verwelkomen. Camping Amfora

• november 2023

Camping Amfora