Prima camping en speciale rijen voor camperaars. je wordt ruim neergezet. Sanitair is klassiek maar wordt prima schoongehouden. Goed restaurant en vlak bij het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hier komen wij zeker nog eens terug.

paracom

Honden zijn toegestaan op de camping, maar zijn officieel niet toegestaan op het strand. De plek zelf is ok en het personeel vriendelijk en behulpzaam. 'S Avonds en' s ochtends zijn er vervelende muggen. De bomen en obstakels kunnen een probleem zijn voor grotere campers.

JsPz

een nette camping er rijdt idd een trein langs maar daar storen wij ons niet aan ,wel wat kleinere plekjes en een super goed restaurant goed sanitair heel schoon en terrein wordt keurig onderhouden

Camping La Noria