Voor ons niet goed genoeg. Ruimte genoeg, maar wij willen meer dan alleen maar dan tegen een grijze berg aankijken. We zijn doorgereden naar Pals. Voor ons ook zo'n troosteloze bedoening. Uiteindelijk zijn we beland in het gezellige stadje Peratallada.

• april 2023

Rustige plaats, mix parking. Toilet gebouw aan de zijkant. Geen mogelijkheden tot lozen.

• januari 2023

Prima plek. Ruime parkeerplaats met voldoende ruimte voor campers. Zicht op olijfbomen en kasteel. Rustig. Mooie wandeling naar kasteel over soms wat ongelijke wandelpaden. Aardig stadje.

• april 2023

• januari 2023