Camping was helaas gesloten

Veertje69

mooie camping, mooi uitzicht, als je boven staat is het wel even lopen naar het verwarmde sanitair gebouw. sanitair kon beter en douche is met drukknop. met ACSI kaart schappelijke prijs in het naseizoen. vriendelijke ontvangst, Engels sprekend, mooie rit om er te komen

Adri-ArthurWillemse

heel mooi mooi uitzicht vanaf plaats 147 goed restaurant op de camping niet echt goedkoop de camping is 46,00 voor 2 nachten met hond schoon sanitair zwembad ziet er goed uit gaan we morgen even testen 😃 iedereen erg vriendelijk dus Toppie

Camping was helaas gesloten

Camping Serra de Prades