• december 2023

heel leuke locatie, maar de voorzieningen werken niet allemaal naar tevredenheid, zooals stroom en schoon water wifi en campers met meer als zeven meter kunnen bij het oprijden licht opzetten.

beerbenz

we zijn net aangekomen op dit park!! een hele leuke verrassing!! in een mooie groene hoek naast toegang tot elektriciteit + water + gratis lediging !! bedankt aan de gemeenschap van Vilanova de Sau...

lohtipha

rustige cp, we waren de enigen. hond lekker los. alles voorhanden. toplocatie . tientje via de app betaald. hoe simpel

• december 2023

Parking Vilanova de Sau