Een heerlijke camping met zon en schaduw plekken. Een paar mooie wandelingen en fietstochten. Sax is aardig, daar is ook een Consum.Salina is niet de moeite waard. Geen drinkwater op de camping. Wel een kraan en electra op de plek. Sanitair is prima. Zelfs een zwembad. We bleven 5 nachten.

Ger-onderweg

Vriendelijke eigenaren, ruime plaatsen . Hadden gerekend op twee dagen maar uiteindelijk vier dagen gebleven.

jobkleinendorst

Wat een fantastische plaats. wij zijn hier door de wind naar toe gedreven, maar wat een geluk dat wij deze plaats ondekt hebben. De eigenaars hebben een dikke 10 verdiend.

Asociación Amigos de Acampada Campo Alegre