Op 17-4-2024 is eigenlijk alles al gezegd. wij sluiten ons daar helemaal bij aan. Fijne plaats buiten het hek, tussen camping en rivier, om je hond (los) uit te laten. ook richting Salamanca groot hondenuitlaatPARK !

Hans-Elly

12-17april 2024 Supervriendelijk ontvangst! Behulpzaam en goede informatie over fietsroute naar Salamanca. Mooie afgebakende plekken, vrij uit te zoeken. Zon en schaduw. Mooi sanitairgebouw, hele dag schoon! Alles inclusief voor €19. Klasse! Een aanrader!

ln

Leuke camping met goede plekken. Receptie is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Douches zijn warm en geen ellendige drukknop. Prima camping!

Camping Don Quijote