Prima cp,, staat een beetje scheef dus blokken. Vlakbij het centrum. Klein plaatsje wel leuk Goede voorzieningen. Als beginnend camperaar vraag ik mij steeds meer af, waarom kan dit niet in NL. Ik geef toch geld uit in zulke plaatsjes, probeer zoveel mogelijk locaal te kopen.

• november 2022

prima plek ook al sta je iets scheef. nette lozingplek zie foto. heerlijk rustige omgeving ook 's nachts. op korte loopafstand winkels en restaurants. Loop zeker naar de Romeinse Brug over de Taag, prachtig ! Mis wel echte vuilnisbak.

• februari 2022

15-11-2021 Simpele verharde rustige parking, blokken gewenst want het loopt schuin.Nette service om de hoek.Centrum 200m.

• november 2022

• februari 2022