Het was weer geweldig om hier te verblijven. Alles tiptop in orde en Yvon en Joop zijn zeer gastvrij. Prachtig uitzicht en een leuk dorpje met een mooi Castillo. Volgend jaar weer.

user732010912

Dank voor deze review. Fijn dat jullie het hier weer naar jullie zin hebben gehad. Graag tot volgend jaar. Groetjes Joop en Yvon!

Gerrit-de-Vreede

Dank jullie wel voor jullie review Gerrit en Ineke. We wensen jullie een mooie fijne reis. Als jullie weer in Extremadura zijn, zijn jullie van harte welkom. Groetjes Joop en Yvon!

wodo2020

Dank jullie wel voor deze review. Wat goed om te lezen dat jullie het hier fijn hebben gehad. We hopen jullie hier nog eens terug te zien. Groetjes Joop en Yvon!

Camperstop Alegria