• mei 2023

Rustige nacht, stille nacht. Asfalt parkeerplaatsen. Als het vol zou zijn, is er nog voldoende ruimte. Waterkraan onder druk en je kunt de klassieke leidingen niet schroeven. We gebruikten gieter. Verdienend historisch centrum.

• mei 2023

Hier gestaan van 17/5 op 18/5. Uitstekende plaats om de stad te bezoeken. Water inmiddels gemaakt. Echter een aansluiting die ook voor de toilet cassette gebruikt wordt. Rustige overnachting.

• april 2023

Water is "stuk", wordt nu gerepareerd. Iemand schreef dat hij Segovia de mooiste Spaanse stad vindt. Betwist ik niet. Maar Trujilla moet je toch beslist gezien hebben als je Extremadura "doet"! En dan die valken boven de arena...

• april 2023

Plaza de Toros