Als eerste bezoekers van dit seizoen 10 dagen op deze mooie camping verbleven. Door het slechte weer langer gebleven dan de bedoeling was. Van de zeer behulpzame eigenaren kregen we een weerbestendige plek met alle voorzieningen. Boodschappen op loop afstand in het dorp was erg handig.

Roadcamper

Bedankt voor de fijne review! Leuk om jullie als onze eerste gasten van het seizoen te mogen begroeten. Gelukkig dat jullie het, ondanks het weer dat af en toe echt bar en boos was, toch naar jullie zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer!

wil_snoeks

Dankjulliewel voor de mooie review. Leuk dat jullie er waren!

• november 2023

Wat een fantastisch kampeerterrein en wat een mooie plekken. Nu waren wij er in Oktober en waren er maar 3 plekken bezet, maar wat een luxe en smaakvol sanitair en heerlijk zwembad, wat nog open was! Een aanwinst voor Spanje in deze regio.

HaeL

Hartelijk dank! Fijn dat jullie genoten hebben. Hopelijk tot ziens!

wil_snoeks

Dankjulliewel voor de mooie review. Leuk dat jullie er waren!

HaeL

Hartelijk dank! Fijn dat jullie genoten hebben. Hopelijk tot ziens!

Camping el Merino