• december 2023

De plaats is gesloten. Ging naar Camping Baldayo. De senior manager opende de poort voor ons. Ontvangst in het restaurant.

Beehive_68

Gesloten, volgens de barkeeper gaat de camping misschien volgende maand open. Bespaar je dus voorlopig de trip hier naartoe. We kregen de naam van een nabij gelegen camping: Baldayo. Deze was wel open en er was plaats voor onze camper.

• december 2022

openingstijden kloppen niet, gewoon gesloten in de winter. iets verderop camping Baldayo wel open. zeer gedateerde plekken en sanitair, maar wel alles aanwezig....

• december 2023

• december 2022