• september 2021

Wel nog toegankelijk. toiletvoorziwnong is gesloten. maar een heerlijke rustige plek. je hoort wel de geluiden van de weg. maar ook die van de zee...en die telt...

• juni 2019

Deze camperplaats z.s.m. verwijderen uit het bestand. De plaats is niet meer toegangkelijk.

• januari 2017

We keken naar deze locatie als een mogelijke tussenstop. Direct onder de snelweg brug en behoorlijk steile krappe toegang. Besloten dat we ergens anders iets meer comfortabels konden vinden en zijn niet gebleven.

• september 2021

• juni 2019