Super mooi plekje. Maar weinig campers kunnen er staan omdat het schuin is. Overdag veel bezoekers, 'snachts stil. Geen voorzieningen. Pas op dat je navigatie je niet de smalle straatjes van het dorp in stuurt. Wij reden vast en moesten keren. Er stond ook een camper op de top van de heuvel.

• februari 2023

Onder toeziend oog van de heilige Adrianus verblijven we hier. Nu windstil en verder zeer rustig op deze zonnige zondag.

• februari 2023

Fantastisch uitzicht op in deze tijd van het jaar rustige parkeerplaats. Slechts een enkele lokale wandelaar. Deze nacht wel veel wind gehad die de camper doet schudden. Alleen afvalbak en verder dus geen voorzieningen maar de locatie is top!

Parking Ermita de San Hadrian