De ruimte alleen gebruikt om de stad te bezoeken. Aan- en afvoer beschikbaar We moesten onze stacaravan (7,40 m) dwars parkeren, anders zouden er te weinig parkeerplaatsen zijn. Hier was niet veel aan de hand.

• december 2022

rustig plekje, water werkt gewoon. toen wij er waren was de parkeerplaats zo goed als leeg. We hebben er niet overnacht.

• februari 2020

wij kwamen hier met regenachtig weer en dan ziet alles er wat mistroostig uit, hier ook dus, maar je kunt gratis en rustig staan en er is sani! zelfs het water is niet afgesloten in januari! een mooie tussenstop op weg naar Santiago de Compostella.

• december 2022

• februari 2020