Alleen voorzieningen. Wij zijn doorgereden.

• mei 2019

Mixed parking. Geen vakken. Ondergrond gravel. Naast flatgebouw, tegenover de Gardia Civil. Goede service plek aan de andere kant van de straat. Meerdere supermarkten in de buurt.

• april 2017

Eenvoudige plaats naast een flatgebouw. Beetje onduidelijk aangeven waar je kon staan. Voorzieningen waren goed maar er was veel omgeving-lawaai van auto's en spelende kinderen. Wel een wasserij gevonden op 500 meter afstand en 3 supermarkten, allen op loopafstand.

Camper-Man

Alleen voorzieningen. Wij zijn doorgereden.

• mei 2019

• april 2017