Er is een putje voor vuil water. maar niet voor de septic tank. het parkeer dak ligt zonder schaduw in de volle zon dus bloedheet. s avonds om 20.30 heb je de rook van het restaurant onder het deck omdat de schoorsteen bij de campers uitkomt.

Arjandekok

De oprit is extreem steil en smal. Op het plateau aangekomen, weinig draairuimte als alle stoelen vol zijn. We gingen op en neer met onze stacaravan (7.40 m lang), maar er was niet veel aan de hand.Je kunt het weggooien, er was geen vers water te vinden. Niet aan te raden voor grotere campers.

• oktober 2019

Pitch is erg slecht om te rijden. Deze plaats wordt niet aanbevolen.

• oktober 2019

Pitch is erg slecht om te rijden. Deze plaats wordt niet aanbevolen.

• Avenida Sarria

27170, Portomarín, Spanje