Ruimte bestaat niet (15-03-2024)

Nobody1

prachtige plek met mooi uitzicht op loopafstand vh strand. daar zijn douches verder geen voorzieningen. wij stonden met +/- 12 campers

Wijgaanopreis2022

zoals beschreven, geweldig als je van off-grid houdt, gemakkelijke toegang tot een mooi strand. Probeer uit het westen te komen. We kwamen uit het oosten en moesten ons door een smalle achterbrug wurmen. Net te doen in onze 7.5m Autotrail.

jacquigem2

Ruimte bestaat niet (15-03-2024)

Aparcamiento público Esteiro beach