Zumaia, Gipuzkoa, Baskenland, Spanje

locatie op nieuwe camping - Engels sprekende eigenaar - centrum 1,5km

• Basusta Bidea 14

20750, Zumaia, Spanje
  • € 20,00 • 29 jan. t/m 31 mrt.

€ 27,00 • 1 apr. t/m 5 apr.

€ 20,00 • 6 apr. t/m 27 mei

€ 27,00 • 28 mei t/m 24 jun.

€ 29,00 • 25 jun. t/m 1 jul.

€ 33,00 • 2 jul. t/m 15 jul.

€ 36,00 • 16 jul. t/m 22 aug.

€ 29,00 • 23 aug. t/m 28 aug.

€ 27,00 • 29 aug. t/m 25 sep.

€ 20,00 • 26 sep. t/m 12 dec.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

beroemde kliffen, leuk stadje, zeer verzorgde camping met vriendelijk personeel, tevoren reserveren aanbevolen

Scher

Hartelijk dank voor uw beoordeling van de camping en de omgeving. Wij hopen u een andere keer weer te zien. De groeten. Hartelijk dank voor uw beoordeling van de camping en de omgeving. Wij hopen u een andere keer weer te zien. De groeten.

• april 2022

mooie camping vriendelijke ontvangst de prijs klopt niet is duurder dan aangegeven en geen korting met ACSI kaart goede wc en douche alles nieuw een aanrader

Pieter-Wimmy

Bedankt voor je reactie Zoals we vorig jaar op deze data bij de receptie vertelden, was er een korting omdat het geen Pasen was. We hebben geverifieerd op de ACSI-website en de informatie die het plaatst correct is, we accepteren de kaart niet van 04/10 tot 04/19. Wij hopen u een andere keer weer te zien. Al het beste. Bedankt voor je reactie. Zoals we vorig jaar bij de receptie op deze data vertelden, was er een korting omdat het geen Pasen was. We hebben geverifieerd op de ACSI-website en de informatie die het plaatst correct is, we accepteren de kaart niet van 04/10 tot 04/19. Wij hopen u een andere keer weer te zien. Al het beste.

lieuweanneke

Bedankt voor je recensie. Als u besluit ons opnieuw te bezoeken, aarzel dan niet om ons te laten weten dat het volume van de luidsprekers hoog is, omdat we het bij de receptie hadden kunnen verlagen. Een groet en tot een andere keer.

lieuweanneke

• € 20,00 • 29 jan. t/m 31 mrt.

€ 27,00 • 1 apr. t/m 5 apr.

€ 20,00 • 6 apr. t/m 27 mei

€ 27,00 • 28 mei t/m 24 jun.

€ 29,00 • 25 jun. t/m 1 jul.

€ 33,00 • 2 jul. t/m 15 jul.

€ 36,00 • 16 jul. t/m 22 aug.

€ 29,00 • 23 aug. t/m 28 aug.

€ 27,00 • 29 aug. t/m 25 sep.

€ 20,00 • 26 sep. t/m 12 dec.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard