Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. CP in orde , service station top. Wifi werkte bij ons niet. Toch ook vrij veel (vroeg) ochtend en avondverkeer(laat) goed hoorbaar.

Josklu

alles is gezegd, het is perfect, het is schoon, het is rustig, fietspad dat langs loopt om naar de stad te gaan, heel mooie omgeving

Reglisse85

Voor mij als werkende reiziger geen bruikbare wifi verbinding maar als camper gebruiker heb je hier alle benodigde faciliteiten. achter het benzine station heb je zelfs de mogelijkheid om je camper uitgebreid te wassen tot het dak aan toe.

• RM-333 54

30889, Águilas, Spanje