Der-Duc

Dit was onze tweede keer hier, niets om over te klagen! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Het restaurant is ook erg goed! Er is voldoende beweging voor honden! Als u graag met de fiets reist, zijn er tal van mogelijkheden.

angelika.bleher

Vriendelijke ontvangst. Prima plek, wel vooraf reserveren. Ruime vlakke plekken. Sanitairgebouw schoon en lekker warme douches. In het restaurant kleine kaart met schappelijke prijzen. Ook een winkeltje én broodjesservice! Een echte aanrader als je in de buurt bent.

DÜMO Camperpark Águilas.