Área Huerta de Ricote

Ricote, Murcia, Spanje

Área Huerta de Ricote

locatie in parkachtige omgeving aan rand van dorp - rechtdoor rijden vanaf gps-coördinaat - uitzicht op bergen en dorp - munten voor water te koop gemeentehuis - centrum 350m

• Calle Alharbona

30610, Ricote, Spanje

Deze plaats is met hekken en slot afgesloten. Op het hek hangt een aankondiging van de politie dat de CP dicht is.

• februari 2020

vandaag 23-2-20 was de weg er naar toe compleet afgesloten. Werd niet aangegeven waatom. De wegen naar links en rechts waren smal dus rechtsomkeer gemaakt.

• februari 2020

De omwonden zijn er op uit om ons weg te krijgen, dat is ze gelukt want als je pas in een pauze van het hondengeblaf om half twee in de nacht in slaap valt kom je nachtrust tekort. Daar komt bij dat men ons niet onziet en rustig een berg afval in de brand steekt en ons daarmee vergast. Wegwezen dus!