• december 2023

De man is absoluut ziek en gek. Let op je vrouwen, hij komt achter je aan. Ik ben noch zijn Kirsten, noch zijn receptioniste. Ik vroeg hem deze onzin van zijn homepage te verwijderen. Voor alleenstaande vrouwen die op zoek zijn naar avontuur maar waarschijnlijk wel een adresje.

• maart 2023

Yecla: Weer: 19 graden, zon, hier zijn we op 800 m hoogte. We blijven hier maar één nacht. Reden: De zogenaamd sympathieke Franze uit Beieren was naar onze mening allesbehalve sympathiek. Zodra we aankwamen, dat was om 12.00 uur, werd ons gevraagd waarom we om 12.00 uur kwamen.

• maart 2023

Finca-Caravana