Miegje

Vanuit het management van Nomadic willen wij u in verband met uw klacht mededelen dat in dat straatgebied de parkeerlijnen gemarkeerd zijn voor het parkeren van voertuigen, niet voor vrachtwagens. De gebruikelijke parkeerplaats is tijdelijk geblokkeerd vanwege de werkzaamheden aan de bedrijfskantoren van Mercadona. Het zou raadzaam zijn geweest om het ongemak dat u heeft ondervonden, te melden aan de lokale politie, die verantwoordelijk is voor de organisatie van het stadsverkeer en voor het bestraffen van mogelijk onbeleefd gedrag op de openbare weg. Als u hulp nodig had gehad bij een taalprobleem, had u naar de receptie kunnen gaan en hadden wij uw klacht persoonlijk voorgelegd aan de lokale politie. Sterker nog, dit zou voor ons enorm helpen als we het verzoek dat we naar de gemeente hebben gestuurd met betrekking tot de locatie van de vrachtwagens op een niet-toegestane parkeerplaats, kunnen bespoedigen. Dit is een tijdelijke situatie en onze vestiging is niet verantwoordelijk. Het spijt ons dat u een slechte nacht heeft gehad en wij zullen het bericht dat u via dit kanaal heeft geplaatst, doorsturen naar de lokale politie.

PeerkeNuenen

Vanuit het management van Nomadic willen wij u in verband met uw klacht mededelen dat in dat straatgebied de parkeerlijnen gemarkeerd zijn voor het parkeren van voertuigen, niet voor vrachtwagens. De gebruikelijke parkeerplaats is tijdelijk geblokkeerd vanwege de werkzaamheden aan de bedrijfskantoren van Mercadona. Het zou raadzaam zijn geweest om de lokale politie op de hoogte te stellen van de ondervonden overlast, die verantwoordelijk is voor de organisatie van het stadsverkeer en voor het bestraffen van mogelijk onbeleefd gedrag op de openbare weg. Als u hulp nodig had gehad bij een taalprobleem, had u naar de receptie kunnen gaan en hadden wij uw klacht persoonlijk voorgelegd aan de plaatselijke politie. Sterker nog, dit zou voor ons enorm helpen als we het verzoek dat we naar de gemeente hebben gestuurd met betrekking tot de locatie van de vrachtwagens op een niet-toegestane parkeerplaats, kunnen bespoedigen. Dit is een tijdelijke situatie en onze vestiging is niet verantwoordelijk. Het spijt ons dat u een slechte nacht heeft gehad en wij zullen het bericht dat u via dit kanaal heeft geplaatst, doorsturen naar de lokale politie.

Het is een hele mooie CP maar teveel lawaai van de omgeving! Wij komen hier niet meer!

Nomadic Valencia Camping Car