Bon aire

Benilloba, Alicante, Valencia, Spanje

• juni 2024

zelfs in de zomer bij 31°C kan je hier nog genieten van de rust. het windje zorgt voor de nodige afkoeling. wij hadden geen problemen om boven te geraken met onze camper van 7,5m. bedankt Bart en Isabelle voor jullie vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Bolderiaan

Voelt als thuiskomen ! Wat een zalige, rustige plek en zo'n warme ontvangst door Bart en Isabel. Gezellig samenzitten met andere camperaars en luisteren naar vele verhalen. Kortom gewoonweg genieten.

• juni 2024

• Diseminado 78